Pentru a returna un produs, te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
Daca doresti sa returnezi un produs, completeaza mai intai formularul de retur de mai jos.
Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea procedurii de retur.
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Costul de transport al produselor returnate va fi egal cu costul de transport achitat la plasarea comenzii, in cazul in care trimite HorecaBiz un curier pentru ridicare.
Este obligatorie returnarea in ambalajului original al produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vom rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii horecabiz.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Horecabiz.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care horecabiz.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor, conform procedurilor legale.
Exceptii privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
- Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
- Odorizante.
- Produsele de unica folosinta care au fost desigilate.
- Extensii de garantii.
- Poti returna produselede intretinere & cosmetica auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate.
- Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora.
- Produse aduse pe comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea clientului sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
DE RETINUT!
In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, documente lipsa, ne rezervam dreptul de a retine o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De exemplu:
- Manopera cosmetizare: 2 lei/min
- Zgarieturi fine (sunt mici, superficiale si nu acopera mai mult de 20% din suprafata produsului): depreciere 10%
- Zgarieturi accentuate (sunt usor de observat, adanci sau acopera mai mult de 20% din suprafata): depreciere 10-25%
- Accesorii lipsa: contravaloare piesa inlocuita, daca aceasta se poate achizitiona separat
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza doar intr-un cont bancar sau se poate ridica numerar personal de la sediul nostru (daca plata a fost facuta la sediul nostru).
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse: acumulatori, baterii, incarcatoare, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati.
Cererea de retur poate fi completata aici.